|
Kampaň Volkswagen Golf 7 na zastávkách autobusů a tramvají v Praze. Instalace 22" průmyslového monitoru s dotykovou vrstvou. Součástí instalace byl malý počítač a ozvučení. Usazení techniky do vyříznuté grafiky v CLV. Slogany kampaně "Stojí za to ze všech stran" a "Stačí se dotknout" navazuje na grafiku s dotykovým LCD. Grafika dělá dojem, že se jedná o zvětšenou palubní desku automobilu - viz. foto a video.
Popis funkcionality
- celé prostředí je strukturou s chováním stejné, jako jsou běžné internetové stránky
- cestující si na monitoru mohl vybrat z několika reklamních spotů, 3D prohlídky automobilu, nebo vyhledání prodejce
- při výběru obrázku auta si cestující může pohybem prstu po skle otáčet virtuální 3D model Golfu 7
- při výběru jednoho ze spotů se spot přehrál, včetně zvuku a poté se zobrazila hlavní nabídka
- pokud byl výběr směřován na malou mapku ČR, otevřelo se nové okno s velkou mapou České republiky, graficky rozdělené podle krajů. Výběrem kraje se vedle mapy zobrazil kontakt na prodejce v této oblasti
- součástí služby byl vzdálený 24 hodinový dohled
Video natočené během kampaně Volkswagen Golf 7 |