Kiosky Master Card
  • indoor kiosky připojené na facebook
  • dotykové 22" LCD v kioscích s grafikou
  • zabezpečené prostředí
  • služba nonstop vzdálený dohled

Indoor kiosky umístěné v hypermarketech po ČR. V souvislosti s filmem "Líbáš jako ďábel" byla připravena společností Mastercard kampaň založená na Facebooku. Kiosky bylo nutné připojit k internetu a umožnit zájemcům přihlásit se do svého profilu v sociální síti. Díky dotykovému monitoru a virtuální klávesnici, nebylo potřeba osadit kiosek fyzickou (hardwarovou) klávesnicí. To umožnilo využít celou zbylou plochu kiosku pro polep. Kiosek měl velmi moderní a vzdušný design.

 

Popis funkcionality

  • kompletní dodávka kiosků, včetně hardwaru a softwarového vybavení
  • určeno pro tzv. indoor použití - prostor bez vnějších povětrnostních vlivů
  • vysokorychlostní připojení k internetu
  • zabezpečené prostředí, odolné proti případným pokusům o narušení systému v kiosku
  • vzdálená správa a nonstop dohled

 

 interaktivní kiosek

 

 

 

 

SW-SWANA s r.o.

IČ 26720833 
DIČ CZ26720833

info(zavinac)blueto.cz

Korespondenční adresa:

SW-SWANA s r.o.
Vratislavská 389/1
181 00   Praha 8

Joomla 3.0 Templates - by Joomlage.com