|
Celosvětová kampaň firmy Coca-Cola se jmény na lahvích a její podpora v České a Slovenské republice interaktivními instalacemi v CLV. Aby si každý našel své jméno, obsahoval CLV nejen dotykový 22" monitor, ale také server s databází jmen. Kolemjdoucí mohl své jméno napsat na softwarové klávesnici zobrazené na monitoru, nebo si vybrat své jméno ze seznamu. Každý nakonec získal obraz cca 1,5 m vysoké lahve Coca-Cola se svým jménem, která zářila na veřejném prostranství.
Popis funkcionality
- návrhy možných řešení a vhodné techniky
- 22" dotykové monitory s lokálním serverem
- 27 instalací
- 2161 jmen v databázi
- realizace v osmi městech v České a Slovenské republice
- prostředí se softwarovou klávesnicí a našeptávačem u textového pole
- záznam a následné zpracování všech výrazů zapsaných uživateli do textového pole
Video z kampaně Coca-Cola Změň jméno na láhvi
Česká republika
Slovenská republika